keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Voitto

Eilen kerroin niistä mun surullisen kuuluisista Catmandoon kengistä, no illalla lähetin vielä sähköpostia niistä kengistä Catmandoon myyntiin ( odotus korkealla vastauksen suhteen). No kuiteskin, aamulla odotti iloinen yllätys sähköpostissa. Pahoittelemme asian vaikeutta taikka jotain ja sinnikkyyttäsi pläpläplä..... Voitte palautta kengät jälleen myyjälle josta olette ne ostanut, no minähän tein työtä käskettyä ja kengät kassissa menin sitten paikallisen Citymarketin info tiskille.

Eli ostin teiltä vajaa vuosi sitten ennen lumien tuloa Catmandoon trekking kengät, kävi sitten niin että ennen talven loppua oli kummastakin kengästä pohjat halki. Ystävällinen neiti siinä hieman hölmistyneenä kuunteli mun turinoita, selitin että homma on hieman kestänyt kun olen ollut yhteydessä suoraan Catmandoolle ja päläpäläpälä. Myyjä sitten että normaalisti kengissä on takuu 6kk, sitten se tovin kuuntelin mun juttuja ja soitti sitten jollekkin vastaavalle. Lopuksi sanoi sitten että hyvittävät kengistä 40€ jos passaa, sanoin että kyllä passa ja tämä on vain tälläinen periaatteen juttu ;D

No ei muuta kuin yläkertaan ja sama stoori taas myyjälle siellä, sekin sitten soitteli jollekkin pomolleen. Näytin sille puhelimen sähköpostista e-mailit mitkä sieltä Catmandoon firmasta oli lähetetty, se kelpasi ja neiti piti kengät ja minä sain 40€ hyvityksen.


Sen 40€ laitoin sitten todella hyvään 59€ ulkoilutakkiin, no nyt on sekin hommattu syksyn sateita varten. Eli ei paskempi juttu.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti