perjantai 3. elokuuta 2012

BW vesipisaroita

Huh heijaa ja kossua pullo, tai sitten ei. Aamuvuorot takana ja yövuorot edessä, itse olen mielummin yövuorossa kuin aamuvuorossa. Olen aina ollut sellainen yö kukkuja ja olen töissäkin melkein pirteämpi kuin aamuvuorossa, se on kanssa ihmisiilä yleensä aika iso ero. Jotkut eivät vaan sovi yövuoroon, syystä että rytmi ei palaudu taikka eivät vaan jaksa olla hereillä.

Minun mielestä yövuorossa jää enemmän aikaa olla tehdä asioita, aamuvuoro on meillä 07-19. Joten joudun siis heräämään viimeistään klo.05:30 että kerkiän rauhassa syödä aamupalan, heräilemään ja katselemaan vaikka telkkaria. Jos joudun lähtemään suoraan sängystä töihin niin olen koko päivän aivan pihalla, en ymmärrä ihmisiä mitkä vaan heräävät ja vaatteet päälle :D

Kotona olen sitten hieman yli seitsemän, mitä siinä enää illalla muuta tekemään kuin olla neljä tuntia hereillä ja vaan olla.

Yövuoro alkaa taas sitten klo.19 ja loppuu klo.07, aamulla kun yövuoron jälkeen heräilee siinä klo.13 aikoihin niin kerkiää tehdä vaikka mitä.

Huomenna olisi taas sitten enää se helppo osio edessä, kaksi kertaa 19-07 ja kuusi päivää taas vapaata :D

Tässä äsken tuli väännettyä muutama bw otos niistä sade päivän otoksista, muuten olen pahoillani jos tulee kirjoitusvirheitä. Äidinkieli ei ollut ikinä itselleni se paras aine koulussa, tai ei oikeastaan mikään muukaan aine kuin kuvaamataito. Päästötodistus oli huomat 6,3 kun pääsin peruskoulusta, siinäkin oli korotusta vielä viimeisellä jaksolla. Nyt jälkikäteen kun asiaa miettii niin urpoahan se oli, ei ollut vaan ketään potkimassa perseelle että lue niihin helkutin kokeisiin.

Mutta myöhästä vinkua kun on jo paskat housussa, onneksi olen iän myötä saanut asiat kuntoon ja kunnon työpaikan. Tosin siinäkin meni kymmenen vuotta ihan retuperälle, tein kyllä duunia mutta elämä oli aika railakasta. Sitten tuli nykyinen vaimoni ja sen jälkeen lapsi, siihen loppui juominen ja meneminen, voin myös rehellisesti sanoa että ei tee edes mieli mennä. Tai no pari kertaa vuodessa tulee vedettyä tyhjennys, kuten siis ihan vaan terassilla istuen viime viikolla :D

Mutta siis, tässä muutama viritys taas.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti